03 February 2010

Dead.

. yesterday i saw him .
. alive .
. but now, he's dead .
. innalillah .
. semoga dia ditempatkan di kalangan yang beriman .
. he left behind a widow with no children .
. cause of death : unknown .
. perhaps frightened to death .

. i told myself .
. not to mourn .
. not to cry .
. not to blame myself .

to the killer :

. i swear i'll ask for revenge .
. satu, sebab kau bunuh dia tanpa belas kasihan .
. dua, sebab kau dah tukar profession aku .
. aku dah jadi penggali kubur sekarang .
. tiga, sebab aku terpaksa keluarkan duit beli batu nesan .

. aku tak akan maafkan kau .
. walau beribu kali kau minta ampun .
. walau berjuta kali kau melutut .
. walau berbillion kali kau solat taubat .
. you're gonna pay for this .
. aku akan jalankan hukum qisas .
. a life for a life .
. get it? .
. d*mn you, encik musang .

mati rabbit aku harga 90 ngget
bayar balik !!!!




GRRRR




6 orang main tulis-tulis:

hani 310 said...

sabar jela ye ecot,si penggali kubur..hehe..
sesungguhnye ALLAH bersame2 dgn org yg sabarkan..
(baca dgn loghat n nada yg btl:p)
btw,mahainya rabbit hang??
hang beli kat mana??
kat pasa' murah ja juai byk2..
awat x beli yg murah ja???
mahai2 kan dh kena mkn dgn encik musang..
*takziah buat bininye..

Amy said...

ingatkan siapa la yang mati.

: cot 30°= tan 60° : said...

haha, yg murah jual kt pasa tuh yang dah panggang punya memang lahh..

tsk tsk, cukuplah. air mata ana dah kering. cepp~

TeE eF said...

tu ah ana dah kata hrtuh..
x yah bela beli nih..
ana nk kasik 1 pendapat kat nt
hehe..
bela musang tu jelah.amacam?

Anonymous said...

which one died? the white lion head or the brown cross?

: cot 30°= tan 60° : said...

kim, the brown one.