08 March 2009

~ Jelmaan Semula ~

. fuuuuuh .
. lama sungguh tak ku menjenguk dan menatap laman ini .
. sudah bersawang .
. sudah berhabukkk~ .
. lama juga tak mengetaip .
. faktor ? .
. hah! .
. senang je . lupe password .
. ahahahaahha! .
. ya ya. mungkin masa juga faktornya .
. mungkin aku terlalu sibuk ? .
. mungkin aku sangka aku rajin belajar sehingga mengabaikan blog? .
. mungkin mungkin .
. perghhh .
. masa menjadi baku sudah tamat .

. waaaa~ .
. dah bulan 3 - maknenyer.. tinggal lg 8 bulan! .
. tolak mase makan, tido, makan, tido, makan, tido, main, tido, main, tido .
. HAH! bygkn! .
. brape jam je ade utk hidup .
. xx.. baper jam je utk study.. maaf~.

. tapi aku ttp pelik .
. knape pnyakit M masih wujud dlm diri .
. pelik.. pelik .. .
. hari2 aku pegi skula .
. tgk knn tgk kiri .
. kwn2 blaja kwn2 buat hw kwn2 muke concentrate gle kambeng .
. tp aku? .
. ya! dtg skula tpt jam 7.30 [ hmpir stiap hari ] haha! .
. ya! masuk klas dgn hati yg x baper nk ikhlas .
. ya! ckp2 ngn jiran sbela time cegu ngaja .
. ya! wat dunno bile cegu soh wat keje dlm klas .
. ya! fikiran slalu mlayang jauh ke angkasa time dlm kls .
. ya! ya! dan terus ya! .

. baru aku sedar .
. yang aku da sia2kn mase ku slame ni .
. tp sbenarnya.. .
. aku masih tak sedar .
. dan terus tak sedar .
. kerana tiada yang sudi menyedarkan .
. persoalannya .
. siapakah yang sudi ? .
. andakah orang itu ? .


0 orang main tulis-tulis: